Bebeğime 33 günlük. Bugün hastaneye gittik geldik hiçbir sıkıntı yoktu sonra ben bir saat dışarı çıktım uyurken eve girdiğim an uyandı o saatrn sonra bir daha uyumadı . Göğsümde uyuyor bırakınca bir dk sonra korkmuş gibi sıçrayarak uyanıyor kıpkırmızı olacak şekilde ağlıyor. Niye böyle yapıyor acaba