efl12 benim bebeğim kolikti doğduğundan beri sürekli ağlar huysuz huzursuz bı bebekti o yüzden atak falan hiç bişey anlamadım. Şimdi 5 aylık ve ben daha yeni keyif almaya başladım bebekle ilgilenmekten. Sanırım bu atağı en çok hissedenler bebeği sakin olanlar. Kolik annelerine göre atak kolay geçiyor. Çünkü zaten bebek ataklı gibi. Ne mama ne meme ne uyku ne yatirdigin yerde durmak bunların hiç birini yaşayamıyor.