JanJan_ Bebek kıyafetlerini hangi modda yıkıyorsunuz? Ben hijyendi sanırım 1.30 saat olanda yıkıyorum ancak küçülüyor gibime geliyor😫😫
ozlemeslem55 JanJan_ benim makinanın hiyjen programınin derecesi yüksek oluyor genelde ben karmaşa 40 derecede yıkıyorum gerekli olduğu zamanda çift durulama yapıyorum
momas JanJan_ dolap kuruluğu sentetik 3. Ayarda. Evet bi tık çekme oluyor ama çok az yani 1-2 cm. E bebek ürünleri daha çok çekiyor ama
JanJan_ ozlemeslem55 Sorarken yıkıyorsunuz demişim haklısınız başlığa da kurutma yazdım ortaya karışık olmuş😂
Canss3535 momas bize kuran çalışan o ayar +3 olduğu için cekiyor demişti o yüzden ben en fazla +1 de kurutuyorum canim🫠
JanJan_ momas Ben de mi dolap kuruluğunda yapsam bir de ben birinci ayarda kurutuyorum hep daha az çeker diye
JanJan_ blackrosee Yaaa bazı şeylerde hiç çekme yapmıyor ama zıbınlarda falan dikkatimi çekiyor ben mi yanlış ayara atıyorum acaba dedim ama genelde herkes dolap kuruluğuna ve hijyene atıyor sanırım
ollaluna7 JanJan_ sentetik dolap kuruluğunda kurutuyorum ama evet bir tık çekme oluyor ben de çözemedim