Bizimki şu son 2 haftadır bazen gündüz uykusu yapıyor bazen yapmıyor. Yapamadığı zaman da normalde en geç aksam 19.00 da kendi kendine dalıp uyuyordu benim işime geliyordu acikcasi .Şu 2 gündür öğlen uykusu yapmıyor ve geç uyuyor sabah 07.00 de ayaktaydi akşam 21.30 da uyudu .Belki normal olan budur ama bana daral geliyor ne bilim öğlen uykusu yaparken ben yemek hazırlıyorum işimi yapiyrodum bazen dinleniyordum simdi bu da hayal oldu .Hadi onu geçtim bugün de öğlen uykusu yaoamdi uykusu var uyumuyor direniyor beni o odadan bu odaya sürüklüyor. Onun dediği olmasın her xmsn diye isteklerini yapmamaya çalışıyorum beni ceksitirince otuyorum onunla ilgilenmiyor tabi bu o arada çığlık kıyamet. Zar zor yatırdim az önce ustuen battaniye örttüm vay anam niye ortmusum başladı mizmizlanmaya tamam dedim aldım battaniyeyi bu seferde aldım diye agladi 😂Ya biliyroum cocuk daha o ama sinirim bozuluyor artık. Bunlar sadece şu iki günde yasadigim minicik seyler 🙈sizde de böyle mi?:)