Bugün tam 1 haftalık olduk, 1 gün küvezde kaldı 2. Gün yanıma geldi, başta sütüm yoktu şırınga ile besledik fakat benim ağrılarım çok çok fazla olduğunu için bu işlemi ya anneannesi ya babası ya da teyzesi yaptı bende bi kaç kere yaptım ama ağrılarımdan sürdüremedim, şırınga bizimkilere zor geldiği için maalesef biberon denediler 3. Gün eve geldik ağrılarım çok fazlaydı bu sefer sütüm geldi ama bebeğim biberona alıştığı için beni emmedi, ara ara yanıma alıp emzirmeye çalıştık ama bebiş asla tutmadı ve yanımda huzurlu da değildi. 7. Gündeyiz hala öyle yani anne yanını hisseder derler ya bebekler için benim bebeğim yanımda onu hissetmiyor bunun için ne yapmalıyım bilmiyorum, hâlâ ağrılarım devam ediyor hareketlerim çok kısıtlı bebeğimle tam anlamıyla ilgilinemiyorum hala, annem ve ablam yanımdalar ama 1 haftaya gidecekler onlar gittikten sonra nasıl olacak bilmiyorum bebeğim resmen onlara daha çok alıştı