zehrababy Merhaba. Sizinle aynı durumu yaşıyorum sanırım. Bebeğim 15 aylık. Sürekli emmek istiyor, ilk günden beri kesintisiz 2 saat süren bir gece uykusu yok. Gündüz uykularını toplasak 1,5 saat etmiyor. Henüz yürümüyor ve gün içinde hep benimle, hep kucağımda. 1 aydır belimde bir ağrı vardı. Gün geçtikçe şiddeti ve hissedilen alan arttı. Mr çekildi ve kuyruk sokumu bölgesinde kırık oluştuğunu öğrendim bugün. Doktor nedeninin emzirmeye bağlı olarak kalsiyum eksikliği ve fazla yük binmesi olduğunu söyledi. Kilom, boyuma göre çok az olmasa da birazcık az. Beslenmeme dikkat ederim, bazı vitamin takviyeleri alırım. Fakat 15 aydır hayatımda uyku neredeyse yok. Desteksiz büyüttüğüm için de ekstra yoruluyorum. Kısacası beklenen sonu yaşıyorum. Emzirmeyi bıraktırmak sanırım sağlığıma kavuşmama yardımcı olacak fakat vicdanım elvermiyor. Allah yardımcımız olsun.