prensesanesi01 Busbus03 Gebze’de oturuyorum 2.5 tog tulum alta da ince pijama giydiriyorum bazen soğuk oluyor üstüne pike atıyorum daha petekleri yakmadım daha
ayseeew Busbus03 bende az önce ilk defa giydirm ev 24 23 derece ama 1toh çok çok ince geldi gğvenemedim 2.5 aldım bakalım sabaha belli olur
Omeraslan prensesanesi01 eviniz kaç derece ki. Aşırı üst üste giydiriyorsunuz da . O kadar mi soğuk oluyor
prensesanesi01 Omeraslan evde ısıyı ölçebilecegim bir alet yok malesef ama gece uyurken baya soğuk oluyor
Pirasalipuding Busbus03 2 tog giydiriyorum şuan evim 22 derece kışın kalorifer yanınca duruma göre bakarız
aselkussum Busbus03 kizlar bizim ev 24.5 sadece pijamayla yattığı halde bazen terliyo ustunude örtmez normal mi herkes giydiriyorum deyince bi durdum yani gece ayaklarına bakıyorum sıcak göğsü sıcak yinede usuyomudur acaba petekler kapali
Ladybugs Busbus03 ne yapıyorsunuz 2,5 tog çok fazla sobalı evler için filan kullanılır o bence ben 1 tog kullanıyorum normal pijama üstüne battaniye niyetine 1 tog giydirip ğstğnğ örtmeden yatırıyorum yazık çocuğa pişer