gizemmeh4 tüp bebek yaptırabilir ama tüp bebek süreci çok yorucu ve yıpratıcı bir süreç üstelik bayaa bir masraflı. Devlette zaten bir dünya şartı var yaptırmanın özellerde öyle keyiften yapıyor mu bilmiyorum. Üstelik öyle dışardan göründüğü gibi çok minnoş bir şey değil kısacası kendisi bilir ama zorluğunuda göze alsın