3 gündür acilde hastanelerdeyiz ilk nasta alerji sandık sonradan oğlumun bacakları kızardı büyüdü kızarıklıklar bacaklarini kapladı hsp diyorlar takım edeceğiz dediler eve gönderdiler ne yapmam lazım geçirenler atlatanlar bilgi verebilir mi 2 yaşında ağrısı varmı yokmu bilmiyrm söylemiyor bazen ağlıyor nasıl ilerliyor bu hastalik lekeler gidiyormu ne kadr süre kalıyor yenileri çıkar dediler ama yüzünde de oldu görünce de çok üzülüyorum lütfen bilgisi olan yazabilir mi