Merhaba anneler
Bebeğim 4 ay 25 gunluk 4 5 gun once hirilti basladi ama gorunusde iyidi 2 gundur mamasini dogru duzgun icmiyordu bugun bende bu yuzden hastaneye goturdum ve doktor sirtini dinledi cigerleri baya dolmus dedi film istedi ve enfeksiyon gorunuyor cigerleri dolmus dedi yatis istedi ama ben kabul edemedim okula giden 2 tane daha cocugum var ve bakacak hic kimsem yokk bu devirde kimsenin evine de guvenip koyamam kimseyide evime gelsin kalsin cocuklara baksin diyemem yani cunku hastanaye yatinca mecbur 7 gunu tamamlamak gerekiyor antibiyotik damardan alindigi icin hatta 10 gune bile tamamlanabiliyor
Ama icim hic rahat degil 2 derede bir arada kaldim lutfen yargilamayin kizmayin
Doktor klomoks ve ventolin cortair yazmis
Bos serum suyu da versem olurmu havayla soguk buhar uygulamasi guya evde toparlanirmii nasil olacak bilmiuorum cumaya kadar gozlemliyecez cuma tekrar randevu aldim insaAllah duzelir
Ayi kucuk oldugu icin korkuyorum bu aylarda evde geciren oldu mu bu durumu sizce ne yapsaydim ya