Ben hiperlaktasyon yaşadım ve sonra Mastit oldum. Bunu 3,5 ayda iki kez yaşadım. İkinci mastitim çok kötüydü meme uçlarımda büyük yara oluşmuştu. Mastit geçti ama bu seferde sütüm çok azaldı. Bir aydır düzelmiyor. Daha önce böyle bir şey yaşayanınız oldu mu ?