nergiss_14 kesinlikle kreş. Bakıcı diyenler neye göre diyor merak ediyorum bakıcı akrabanız değilse yıllardır aynı binada oturduğunuz bir arkadaşınız ablanız değilse nasıl güveneceksiniz evine gelen giden kim bilinmeyecek. Ve bakıcılar kreşlerden daha fazla para istiyorlar eline belki Tv telefon verip akşama kadar oturacak belki yemeğini yedirmeyecek. Kreşte en azından kameralar var izlemek istediğiniz de izletiyorlar. Artısı arkadaşları olacak. Bir şeyler öğrenecek. Evde biz kendi çocuğumuza bazen tahammül edemezken yabancı nasol bakacak benim kzıım çocukları çok sever onlarla oyalanır eder parkra oynar ben bu yüzden kreşe vereceğim ülkede müthiş bi kreş önyargısı var