İyi akşamlar,
6 ay 17 günlük olan kızım doğduğundan bu yana ilk defa bugün uykusundan çığlık çığlığa ağlarak uyanıyor. Özellikle akşam uykusuna yatırdıktan 1 sonra uyandı, ne yaptıysam susturamadım. 2 saat uğraştım sonunda sakinleşip tekrar uyudu. Az önce yine aynısı oldu fakat bu kez yataktan çıkarmadan tekrar uykuya daldı.
henüz hiç diş çıkarmadı ve düzenli takip ediyorum henüz kabaran bir yeri yok. Onun için diş olduğunu düşünmüyorum…
bebekler rüya görüp çok ağlarlarmış ama 1 yaş civarı olduğunu duymuştum rüya için henüz çok erken olmalı…
gaz sancısı olabilir diye hemen kimyon demleyip içirdim bol bol geğirdi, bebekliğine döndürüp karın ve bacak masajını da yaptım.
çok şükür ateşi yok ve hasta da değildi, gündüz herşey yolundaydı 🤷♀️
bugün ilk defa yardımcı kadına bırakıp 2 saat kadar evden çıktım ama döndüğümde herşey yolundaydı ve neşesi yerindeydi.
başka ne olabilir, bilenler beni aydınlatsın lütfen 🙏