elaslan aynı durumu birkaç ay önce 12 aylık bebeğim yasadı. Cok cok kötüydü hatırlamak bile istemiyorum bizimde 8-9 gün sürdü. Acile gidip sürekli serum taktırmak zorunda kaldım cünkü hiçbisey yemiyodu yese bile kusuyordu. Probiyotik kullanmalısınız ve biz antibiyotikde kullanıyoduk zinco bide