Merhaba kızlar, 2 yaşında bir oğlum var daha yeni girecek 2 yaşına. Bazı şeyler hissediyordum ve rutin kontrole götürdüğümde doktora da söyledim, doktor bana pediatriye gitmem gerektiğini söyledi ben önce bir çocuk psikiyatri terapi kliniğine götürdüm hemen orada ki doktor bana önce bi 3 seans getir otizm de olabilir uyaran eksikliği de olabilir dedi. Alacağım cevaptan çok korkuyorum tabiki Allahın takdiri karşısında boynum kıldan ince yine evladımı çok seveceğim ama 8 aylık da hamileyim çok duygusalım ve bir oğlum daha olacak hep hüzünlü hikayeler aklıma geliyor ağlıyorum. Size uzun olacak ama oğlumu anlatmak istiyorum, lütfen sizde durumunu yorumlar mısınız?
-Göz teması çok az bazen hiç yok
-Adına bakmıyor
-Bazı günler etrafında dönüyor
Ekrana çok maruz kaldı doğdu doğalı( bu tamamen benim hatam farkındayım ve yurtdışında olduğumuz için babasıda farklı bir ülkede çalışıyordu hep evde yalnızdık iyi eğitemedim bununda bilincindeyim benimde psikolojim bozuktu)
-Alkış yapar
-Çak deyince ellerimize beşlik çakar
-Komik şeylere güler (ayağını koklayıp bayılmış numarası yapar)
-Baba geldi deyince kapıyı açar
-Hadi banyoya deyince banyoya gidip üzerini çıkartır
-Mama deyince mama sandalyesine gider ve meyvesuyunu al deyince dolaptan alır
-Milk deyince hemen elimden tutar yatağa gider
Yorumlarınızı bekliyorum