2prenses1anneee kızlar bu ayın doğum parasını ceken varmı ya aramızda kart veryorlae die duydum ne zaman yatıyır karta anlamadım ben daha almaua gitmedim de kartı alan varmı
12betul 2prenses1anneee Bugün şubeye gittim orada belgeler imzalatıp kartı verdiler . Hemen ATM’den. Aktifleştirdim . Ama henüz para yatmamıştı . 1 saat sonra mesaj geldi kullanabilirsiniz diye . Çipli kart direk karttan da kullanabiliyorsunuz parayı
Niyesordunbucevabi 2prenses1anneee Bende gittim ama malesef çok sıra vardı çekemedim parayı fakat alanları gördüm kart vermediler
AtesPerisi 2prenses1anneee Ben bugün çekicem halkbanktan çekiyorum kart vermiyorlar kimlikle çekiyorsun içerden
prensesiinannesi Kartı nasıl alınıyor mesaj mı geliyor yoksa biz mi başvuru yapıyoruz yeni doğum yapmış olarak bende merak ediyorum
buse57 prensesiinannesi eğer başvuru yaptıysanız e devletten onaylandıysa halk banka gidiyorsunuz dopum yardımı parasını almak istiyorum deyince kartı verirler zaten
miaa1 İlk öğretmenim ailem uygulamasından başvuruyu kontrol edin yattı olarak gözüküyorsa halkbanka gidip kimliğiniz ile alabilirsiniz ben geçen hafta öyle aldım
sedaki 12betul hadi ya bende 2 kere gittim parayı aldım. Dedim sürekli böyle mi alıncak kart vs yok mu ya da online . Yok dedi bu şekilde alcaksınız hep dediler
bsrayblge Niyesordunbucevabi bende şuan bankadayım kart veriyorlar ama paralar hesaba yatmadı diyorlar çalışanlar burda alanlar var nasıl oluyor ben anlamadım
1Anne1Bebek__ bsrayblge canm bende anlamadim 26si odeme günü normalde ama bankadaki bayan gün içinde yatar bugun bankanın ödeme günü dedi 4.40ta gttim dogum parasina gelenler paranız yatmamis dedi pazartesi ugrayin dedi dünde ben gitmedim 😂😂resmen dalga geciyorlar anlamadim
hepyerdeyizz 1Anne1Bebek__ ay evet bende gittim ne kart var ne para ama başkaları çekti parasını deste deste