AtesPerisi bir senedir dyson alacağım diye zırlayan ben bosch almaya karar verdim
Dyson bir süre sonra gırgıra dönüşüyormuş çevremde kullanan bir iki kişiden durdum elime alınca da öyle yani
Bosch kullanan herkes çok memnun kalmış gittiğim yerlerde de bi süpürdüm evlerini 😂
cidden beğendim çekiş gücü vs iyiydi