duru3535 benim bir tanıdığımda sağlık ocağında yaptırdı. Sanırım sağlık ocağına göre değişiyor, burda okuduğum kadarıyla bazıları sorumluluk almamak için yapmak istemiyormuş zorunlu olmadığı için.
Devlet Hastanesi’ne gittiğinizde yaptırmak istediğinizi söyleyin o sizi yönlendirir. Aşı hastanede olmaz ama alıp gelmenizi isterler sağlık ocağı yapmıyorsa