3 cocugum var en buyuk okula gidiyo hasta oldu okuldan kapmis. Ortanca kizima gecti ondan. Simdide 2 3 gundur 3 aylik oglan kardeşleri öksürüyor. Ilk 1 2 gun tek tük oksurdu. Ama bugun cogaldi. Bol bol emziriyorum. Odayi havalandiriyorum. Basi yukarda olacak sekilde yatiriyorum. Serum fizyolojikle burnunu surekli temiz tutuyorum ama yok daha kotu sanki. Aksam cocuk acile gotursem ilac yazarlar mi ki?