Oğlum 27 aylık aslında çok düzenli öğlen uykuları vardı saat 13:00’da uyuyup 15:00’da veya 16:00’da uyanırdı akşamları da 21:30 veya 22:00’da uyurdu. İki gündür öğle uykusu 15 20 dakika arasına düştü. Dün akşam 21:00’da uyudu sabah 08:30’da kalktı. Bu aylarda bu durumda olan var mı acaba? Öğlen uykusunu bırakmak istiyor olabilir mi?