Kizlar merhaba 3 bucuk aylik kizim var emziriyorum geri cekilme yontemiyle korunuyoruz 40im ciktiktan sonra adet olmaya basladim 2 kere oldum 2. Si biraz duzensizdi simdi 3. Yu bekliyorum ama 2 gun geciktim dun test yaptim negatif cikti sizce hamilemiyimdir ayrica adet olacakmisim gibi belim basim karnim agriyo ama tik yok benim durumumda olan oldumu hic