Biz kışında dışarıya çıkıyoruz bulunduğumuz yer hala çok sıcak. Ama geçen sene kışın devamlı yürüyüşe çıkarıyordum. Top oynamaya falan. Bağışıklık sistemi için soğuk havalarda eve kapanınca dışarıya çıktığımızda hemen hastalanabiliyor çocuklar. Evin içinde de sürekli hayvan taklitleri saklambaç gibi gibi oyunlar oynuyoruz hamur yoğurup veriyorum beraber hamur falan açmaca oynuyoruz (bu iyi oyalıyor çocukları )