LezizeNine ben de gülüyorum ağlanacak halime 😅 oyun grubuna başladık diğer çocuklar minnoş minnoş oturmuş oynuyor, benimki koşup masalara tırmanıp atlıyor, hoca da yaramaz diyemiyor diyor ki; şey sizinki biraz heyecanlı galiba 😅😅 neyse hepimizin yavrularını allah bağışlasın canım sağol ☺️