ayinpariltisi Kızlar oğlum 6 aylık. En başından beri maşallah diyeyim sakin zorluk çıkarmayan bir bebekti. 5.aya kadar gece uykuları çok güzeldi. Genelde 1 kez nadiren 2 kez uyandığı olurdu onun dışında gece boyu uyurdu. 5.aya girdiğinde gece uykusu çok bozuldu bazı geceler 100 kez kalkıyorum desem abartmış olmam. Kalkıyorum emzikle sakinleştirmeye deniyorum piş piş diyerek bazen sakinleşiyor bazen sakinleşiyor emmek istiyor biraz emiyor sonra sakinleşip uyuyor. Son 2-3 gündür de emse de sakinleşmiyor uykudan bağıra bağıra ağlayarak uyanıyor. Kendini geri geri atıyor. Gündüz keyfi yerinde çok şükür ama geceleri ne oldu anlamadım düzelir düzelir diye beklerken daha kötüye gidiyor başına gelen var mı nedir bu
ayinpariltisi organikirmik yani uzun zamandır eli ağzında salyalı zaten ama patlak vermedi bilemiyorum artık çıkmayacak herhalde yakın zamanda diye düşündüm
guloyku Bizde de 5.5 aylıkken başladı uyku sıkıntıları, 1 hafta sonra 7 aylık olacak, sizinle benzer durumdayız. Forumda bazı başlıklara baktım genelde bu dönemde benzer şikayetler var. Ataklardayız :)