Merhaba sevgili anneler. Bir sorum olacak fikri ya da bilgisi olanlar varsa memnun olurum. Yenidoğan bebeğim var 25 günlük. İki haftadır doktor kontrollerinde kilo alımı hızlı gidiyor. Sadece emziriyorum. Doktor kısıtlamam gerektiğini söylüyor fakat gündüz uykuları çok az ve gaz sancısı çeken bir bebeğim var. Gündüz sürekli uyanık olduğu için de haliyle çok emmek istiyor. Psikolojik olarak çok zorlanıyorum. Bebeğimi sakinleştirmek zaten zor bir de memeyi kısıtlamam gerekiyor. Bir yandan gaz problemleri bir yandan uyku sorunları. Çıkmaza girdim gerçekten 😞 böyle bir durum yaşayan oldu mu kilo alımı dengeli gitsin diye ne yapmalıyım? Sürekli meme isteyen bebeği nasıl oyalayacağım ?