Kızlar oğlum 4 yaşında. Boyu 98 cm kilosu 14 buçuk çıktı çok üzülüyorum yaşıtlarına göre minyon. İnanın günde 6 öğün yediriyorum zor güç üstüne titriyorm çocuk gelişmiyor. Özel devlet hep götürdüm normal deniliyor ama görüyorum yaşıtlarına göre geri. Çölyak testi için bu hafta yine götüreceğim. Kızım 2 buçuk yaşında aynı boyda kilosu 19. Her gören kızımı büyük sanıyor. Sizin çocuklarınız nasıl peki kız çocukları daha yemeyi seviyor daha güzel gelişiyor o yüzden erkek anneleri yanıtlarsa sevinirim