Post açan oldu mu görmedim,bugun doğum yardımını almak için halkbanka gitmiştim,ilköğretmenim ailem uygulamasında 26 Eylül yazmasına rağmen ödemeler yatmadı dedi ve kart çıkarttık artık bu kartla ATM’den çekebileceksiniz dedi ve aile kartı yazan bi kart verdi ,ödemeyi de ayın 5 ile 10 u arasında ATM den alırsınız dedi ,bu arada kartı aldıktan sonra msj geldi halkbanktan, 6 ay boyunca hiç dokunulmayan paralar bakanlığa iade edilecekmiş