3kedili2bebekli seyma10 alerji şurubu adı üstünde iştah açılsın diye kullanılmaz karaciğere fazla yüklenmiş oluyorsunuz bagisikligi dusurur mu bilmem ama gereksiz kullanım sonucu zararı var
seyma10 3kedili2bebekli ama bu doktorlar bunu neden yaziyor ki durduk yere de kullanmak istemiyorum aslında
3kedili2bebekli seyma10 kolaylık olsun diye yazıyorlar dürüst olmak gerekirse iştahı yok al sana şurup