Merhaba anneler
Bebeğime hiç emzik vermek istemiyordum ama yeni doğan döneminde mecbur kaldım desteksiz büyüttüğüm için.
Bebeğim 4 aylik ve sadece uyku geçişlerinde emzik kullanıyor gün içinde emzik versem bile tutmuyor tutmak istemiyor tutsa bile 2 dk sonra ağzından fırlatıyor. Gündüz sorun yok ama bazen gece uykularında emzik ağzından düşünce uyanıyor ama bazende geceleri emzigi kendisi atıyor ağzından.
Sizce emzik bağımlısı mı bu durumu yaşayan var mı ilerleyen zamanlarda emzik bağımlısı olur mu henüz ayı küçük diye mi gündüz almıyor en kısa surede emzik vermeyi bırakacam emzik kullanmasini istemiyorum çünkü.