durubebek_ benim de 8 ay olmak üzere bişey yemiyor. Pirinçli yoğurt çorbasını baya sevdi onu öneririm yiyor bebekler. Şimdi bir de başka bir tarif buldum onu yapıyorum inşallah severse yazarım buraya baya doyurucu gibi. Onun dışında
Dut kurusunu robottan çektirdim. Azicik irmik pişirdim o soğurken kenarda muz, elma, ceviz rendesi yaptım. Dur kurusu çok hafif ekledim tatli olmasın diye. Bir yemek kaşığı yoğurt ekledim irmikten de üstüne koydum akşam yedi baya. En azından doyurucu. İrmik buğday zaten onu sindirmesi daha kolay oluyor diye elim hep ona varıyor :)