selmaaltn biz çok şükür öyle bi sorun yaşamadık henüz kreşe gidiyor ve çok seviyor ama aylar öncesinden oğluma gogleden anasınıfı fotoğrafları felan göstermiştim ne kadar eğlendiklerini gösteren orda yapacağı etkinlikleri felan göstermiştim bize her gün soruyordu ne zaman gidicem diye çok hevesliydi ztn gittiğimizde de ilk gün öğretmeninin elini tuttu ben seni burda bekliyorum dedim elini tutup gitti ik gün yarım saat
İkinci gün 1 saat, 3. Gün 1.30 saat Perşembe cuma 3 saat olcak şekilde oryantasyon süreci geçirdik çok şükür ki sorun yaşamadık inşallah bundan sonrada yaşamayız
Siz çocuğunuza ben burdayım seni bekliyorum diyin birde mesela onu bırakmadan önce seni okula bırakınca eve gidip sana kurabiye veya tatlı artık ne seviyorsa ondan yapacağım hemen koşa koşa gelip alicam seni anne saati gelince diyebilirsiniz biz öyle diyorduk ilk günler kapıda kal diyordu çünkü
Hatta oryantasyon sürecinde mahazaya gidip oğluma takım almıştım okuldan alınca ona senin için kıyafet aldım sen okuldayken demiştim sevinmişti oye öyle alıştı çok şükür