Selam kızlar doktorum doğumdan 20 gün sonra korse takmaya başlayabilirisn ama kendi bedeninden 1 beden büyük al dedi. Şu an 18 gün oldu. Sezeryan sonrası nasıl korse iyi oluyor sütyen kopçalı gibi mi cırtcırtlı mı? Kullanımı nasıl olmalı? Sizde işe yaradı mı?
Hamileliğimde 15 kg aldım şimdiye kadar 8 kilosu gitti ama göbeğim duruyo