nilsara merhabalar ilk kızımı 28+3de doğum yapmıştım 7 ay sonra tekrar gebe olduğumu öğrendim benim doğum aralarım kısa olduğu için erken doğumu tetikleme olasılığı fazlaydı 30. Haftaya kadar perinatoloji takipliydim doğuma kadar progestan fitil kullandım çok şükür 38+3de sezaryen ile zor kavuştuk bizim kıza 😁