durumom_ Güzel anneler bebişlerinizin çamaşırları için kullanıpta memnun kaldığınız deterjan varmı uni baby kullanıyorum lekeleri çıkarmıyor sanki hiç temiz yıkamıyor gibi
MoonCrystal durumom_ ben siveno/incia kullaniyorum. Lekeleri tabii çıkarmıyorlar doğal içerik çünkü . Lekeler için ayrı ürünler var onları kullanıp öyle yıkayın
ShutUp durumom_ siveno kullanıyordum ama leke konusunda kalıp yeşil sabunu önerebilirim. Ön yıkama yapar daha sonra makineye atarsanız işe yarar.
aylisinannesi Uni baby kulanıyordum simdi daline geçtim lekeler içinde https://ty.gl/7r9e34mmr2fx4 Hep bu ürünü kullanıyorum makineye atmadan önce lekeli bölgeye püskürtüyorum şükür bugüne kadar hepsini çıkardı tavsiye ederim
hazale966 durumom_ uni baby kullanıyorum. Makineye atmadan önce çok kirlileri ayırıp e bebegin granül leke cıkarıcısı ve kaynar suya basıyorum biraz çitiliyorum. spnra makineye atıyorum tertemiz oluyor.
ayseguldogan sedos23 O konuda en iyisi bence ecos3 bebek deterjanı hem içeriği temiz hemde çamaşırları tertemiz yapıyor