Bebeğim çok halsiz dün gece başladı fışkırarak kustu ateşi 38 hastaneye götürdük doktor bogazı kızarık dddi ciğer film çekti sıkıntı yok akciğer grafiğinde. Bogazı kızarık dedi enfeksiyon geçiriyor dedi antibiyotik verdi calpol verdi. Ben ekstra olarak sarımsak kürü vedzim Hindistan cevizi yağı veriyorum dün gece 12 fen beri safece 60 cc mama içti ne su içiyor ne yemek yiyor burnu çok tıkalı uyuyamıyor sürekli ağlıyor inliyiuor ne yapacağım ilk kez rahatsızlandı tavsiyeleriniz neler çocuğum nasıl düzelir.