emirefemom Rabiiul tavuk çıkardım buzluktan kafam ne eserse onu yapacağım sanırım yemek yapmaya dair tek adımım onu çıkarmak oldu 😂
Rabiiul emirefemom tavuk yemekten ve yapmaktan o kadar sıkıldım ki yakında gıdaklayacağız 😆 ne zaman bu derde düşsem tavuk yapıyorum bende 😆
tubayday emirefemom göğsünü ayırıp robota vur içine kapya biber soğan sarımsak sıvrı bıber koy tavuk koftesı yap diğer kısmını soslayıp yarın fırına yap ben hep boyle yaparım
ertonunannesi23 emirefemom ay gerçekten tavuk but vardı onu çıkardım kahve yaptım içiyorum kesin tavuk patates makarna salata yaparım çok sıkıldım tavuk yapmaktan ama eşim haftanın 7 günü yer
tubayday Rabiiul geçen gün yazım 4 patlıcanım 200 gram kıymam var bırsuru secenek cıkarttı dur yıne deneyeyım
uykusuzanne__ Rabiiul teşekkür ederim benim de eşim çok seviyor çocuklarda yediği için haftada iki kere pişer 😂
Rabiiul tubayday şinitzel de yapıyorum sürekli tantuniyi gece yemeği olarak yaparım anca akşam yemeği olarak yenmez bizde , tavuk köftesini bende eşimde yemeyiz
Rabiiul gizememre 😆 sebze de çok tüketen bi aile değiliz o yüzden zorluyor beni bezelye nohut suluköfte çekiyor canım bu aralar ekşili arpa şehriye çorbası olabilir yemek yapasım fazla yoksa da tavuklu pilav yapıyorum kfkdkx
Rabiiul gizememre 🙈 ah ah bakalım bahtımıza ne çıkacak fırında makarna da çok severim eşim hayatta yemez ,İzmir köfte yapacağım pilav ve merco ile