Bebeğim geceden beri tıkanıyor gibi boğulacak gibi oluyor öksürüyor sanırım balgamı var salya gibi arada geliyor aynı zamanda ıkınıyor kıpkırmızı oluyor iştahsızlık da var gibi. Serum fizyolojik yaptım biraz açıldı gibi olmuştu dik şekilde yatırdığım halde hala tıkanıyor ne olabilir başına gelen var mı