Merhaba kızlar acil destek lazım. Oğlum 4 ay 6 günlük. Memlekete geldik 1 hafta oldu. 2-3 gündür kuru öksürüğü oluyor ama günde max 3-4 sefer. Bugün öğlene kadar 4 kere kuru öksürük oldu. Burnu tıkalı değil ya da akmıyor. Gayet hareketli hiç ateşi çıkmadı. Evde soba yanıyor ilk ondan diye düşünmüştüm ama değil. Hastaneye gitmeli miyim? Soğuk buhar ve aspiratör ile burun temizliği yapıyorum sürekli. Lütfen acil destek istiyorum 🙏🏽🙏🏽🙏🏽