Aydantrk diş öyle hemen çıkan bir şey değil zaten. Aylar öncesinden başlar belirtileri. Bazı bebekler 4 ayında bile çıkarabilir bu bebekten bebeğe değişiyor. Benim kızımda 3 aylık dediğin gibi çok erkenden başladı salyası felan ama damakları sertleşmiş ve yer yapmaya başlamış yeni. Ama dişin belirtileri daha ilerleyen zamanlarda netleşir.