organikirmik busranursahin 20 kullanıyoruz şu an oğlum 9.5 aylık. 4. Ayda sidefer ile başlamıştım 1 aydır ocean kullanıyorum
ozgecam busranursahin 3 aydır kan veriyoruz 2 aydır da ocean kullanıyordum maalesef bir işe yaramıyor bilginiz olsun tamâmen boş bir ürün
twobabyago organikirmik tadı güzel olan altın sarısı gibi rengi olan sidefer miydi? İlk kizimda kullandim memnun kalmistim, şu an markayi unuttum onu ariyordum bende
organikirmik twobabyago evet daha sarımtırak diğer damlalara göre. Tadını bilemiyorum bana tüm Demir damlaları kötü geliyor 😅
arsmom Bizdede yaramadı 11 aylığız hep kansızlık var, daha etkili bişey önerebilirseniz bende alayım 🧐