asilyosa biz 4 yaşında gittik bir işe yaramadı. Sonra yabancı bir psikoloğun metodunu satın aldım, onu denedim işe yaradı. Yemek yaparken çocuğunuzu yanınıza alacaksınız her şeye dokunacak. Mercimek çorbası mı yapacaksınız mercimeği yıkaması lazım, patatesi, soğanı yıkaması dokunması lazım, oyuncak bıçak verin yalandan olsun kessin beraber tencereye atın, pişmesini seyredin. Blenderden geçişi, tabağa koyup sofraya gelene kadar gelmesine kadar. Duyusal sorundan kaynaklı olduğu için psikologun dediği şey buydu insan dokunamadığı bir şey yiyemez diye. Onu aşmanız lazım. Şu an 5 yaşını geçti, yavaştan yemeye başladı. Ama hala karışık yemekler yemez, mesela fasülye, etli nohut yemeği zamanla aşılıyor, zor bir süreç, ama yavaştan aşıyoruz.