41 günlük bebeğim 6 kilo. Pure baby bez kullanıyoruz şuan 3 numara. Bez kuruyken tam göbek deliğinde duruyor ama iç bacak kısımlarını sıkıyor. 4e mi geçmeliyim anlayamadım. İçinde kenarındaki lastiği söküyorum bu sefer taşıyor diğer türlü de çok lastik izi çıkıyor