Kızlar reglim 10 gün gecikti aşırı akıntım ve miğde yanmam var bende olabilir belki diye erken gebelik testi aldım ama az önce yaptım tek çizgi çıktı çevremdekiler sabah ilk çiş ile yapılması gerektiğini o zaman doğru sonuç verir yoksa yanlış çıkar dediler sizce tekrar sabah yapsam mı yoksa negatif çıktı öyle midir