Ben doğma büyüme Adanalı olarak öyle aman aman bi soğuk kar görmedim bu sene de Ağrıya taşındık kışlık alışveriş yapacam ama ne almam lazım😂 3 ve 2 yaşında olmak üzere benim çocuklar. Kar botu mu almalıyım mesela yada montu nasıl bişey alacam karlı yerlerde yaşayan annelerim akıl verir misiniz😂