13 aylık oğlum dün ikinci uykuya direndi uyumadı. Ama akşamı zor ettik.
Bugün de ilk uykusuna yatırdım saat 10da. 2.5 saat olmak üzere daha uyanmadı. Normalde en fazla 45dk-1 saat uyurdu.
Tek uykuya mı düşmek istiyor? Hiç düşüresim de yok çünkü üç uykudan ikiye düşme süreci çok uzundu bizim daha yeni 10 aylıkken filan düşmüştü.
Ne diyorsunuz ? Sizinkiler kaç aylık kaç uyku yapıyor ?