Betulll1996 ben geçen sene orda doğurdum 33. Haftamda başladım biraz geç olduğu için gebe takip yani maid gebe diye yerde haftada bir kontrol ediyorlardı, doktor şu güne git randevu versin diyodu öyleydi. Her gittiğimde farklı doktor vardı, bir problem yok ise 40. Haftaya kadar bekliyorlar 🤣Nts olduğunda mesela, 1 saat sıra beklediğimide biliyorum 10 dk beklediğimide şans işi yani. ben 40+5 Haftamın sonuna gün almıştım bebeğim ters geldiği için zorunlu sezeryan idi 40+3te açılmam oldu aynı gün gittim açık 15 dk içinde doğuma alındım, doğurdum diktiler vs hemen ismimi anons ettiler odaya gittim eşim gördü ailemiz vs sonra normal odaya çıktım günde birer saat 2 kere gelebiliyordu ziyaretçiler. Eşimde dahil olmak üzere. Benim doğum anımda çok nabzım çıktı anestezi uzmanı hep elimi tuttu, ameliyathane ekibinde iyiydi doktorlarda 5 inden 3 ü iyi diyebilirim.