taaf bizim doktorumuz da 3 ve 5. Ayda yapıyor ,ilk dozu olduk ,4 . Ayda sağlık ocağı aşıları var ,5 te rota var,6 da yine sağlık ocağı galiba,7 de menenjit yaparız dedi doktorumuz, yani sağlık ocağı aşıları olmayan aylara özel aşıları koymuş ,ama tabi zamanını da ayarlamıştır