aslandinc Kızlar başvurumu yapmıştım eylülden beri gidiyorum Ekim’de gelin dediler ama bugün herkesin parası yatmış biz yenidoğanız bizim hala gözükmüyor telefondan bakınca henüz ödeme kaydı oluşmamıştır diyor
arenadatnbas aslandinc merhaba bende ağustosta Doğum yaptım bu ayın 26sında mesaj geldi şimdi bankaya gittim kart verdiler bu karta yatacak dediler sizinde ekimde yatar büyük ihtimal
elfhuma19 aslandinc eylülde doğum yaptım kuzenim temmuzda onun ödemesi yeni yattı ben ise ekim sonu alacağım 144ü arayın
asya358_ aslandinc bende aynı Eylül 8 de yaptım doğum bekliyorum. Mesaj gelirmiş zaten diğer ay yatar bizimki de büyük bı ihtimalle
Niyesordunbucevabi aslandinc beklemen lazım ödeme kaydı oluşunca paranın verileceği tarih belli olacak o zaman alacaksın parayı
aslandinc arenadatnbas bende aguatosta doğum yaptım 3. Doğum olunca galiba kart vermiyorlar bilgi de vermediler
dilaraabozdemir arenadatnbas ben Mayıs ayından beri alıyorm ama Ağustos ve Eylül de alamadım ilköğretmenim ailem uygulamasında yattı görünüyor ama mesaj gelmiyo size geldi mi mesaj
arenadatnbas havvacb yeni sanırım çünkü ben kendime banka kartı çıkarmaya gitmiştim doğumdan önce sormuştuk karta yatmıyor mu diye şuan öyle bir durum yok gelip çekebilirsiniz dediler bugün de gittim yatmış görünüyor diye kart vericez karta yatacak dediler
arenadatnbas aslandinc hayır başka biri de vardı onunda üçüncü bebeği peş peşeydi sıramız ona da kart verdiler bana da her ay yatacak dediler
elfhuma19 asya358_ 144ü arayın bende 10eylülde yaptım kabul edilmiş mesaj gelecek ekimde alırsınız dedi
birhanim25 elfhuma19 ben de 10 Eylül’de doğum yaptım hala onaylanmadi 🥲 internetten bakıyorum başvurunuz inceleme bekliyor yazıyor Siz nereden başvuru yapmıştınız
Semaelisa27 dilaraabozdemir uygulamada görünüyorsa gidip çekebilirsiniz bana da 2 defa mesaj geldi sonra gelmedi uygulamada yattığı tarihi görünce gidip çekiyorum direk hatta bugunde gidicem çekmeye
arenadatnbas dilaraabozdemir Doğum yardımı kapsamındaki ödemeler belirlenen hak sahiplerine Halkbank aracılığıyla 26/09/2025 tarihi itibariyle verilmeye başlamıştır. B001 bugün böyle bir mesaj geldi uygulamada da görünüyor zaten ama nakit vermediler kart verdiler banka matikten çekebilirsiniz dediler
arenadatnbas Semaelisa27 merhaba ben ilk defa gittim çekmeye bana banka kartı verdiler gün içerisinde yatar dediler siz kartsız mı çekiyorsunuz
Semaelisa27 arenadatnbas gittim yeni geldim normalde kartsız gidip çekiyordum bugün kart verdiler saat 6 dan sonra geçer hesabınıza para dediler.