Merhaba anneler bugünle tam 2 ay önce doğum yaptım ve 4 gün önce ilk adetimi oldum başından beri çok geliyor hani artık azalması gerekiyor diye düşünüyorum hala bardaktan boşalırcasına kan geliyor sizlerin nasıl oldu normal mi yoksa bi kadın hastalıkları doktoruna görünmeli miyim