birgencmom ben dehbliyim ritalin ve conserta kullanıyorum dönüşümlü olarak kızım da dehbli o oceanın bir şurubunu kullanıyor 6 yaşından önce zaten ilaç başlamıyor bir çok uzman 6 yaş gibi başlanamasını daha sağlıklı buluyor kimisi sağlıksız buluyor gerçekten güvenilir yabancı kaynakları ve tezleri okumanı öneririm basit ilaçlar değiller çocuklarda ani ölümlere sebep oldukları dönemler bile oldu ki hala olmaya devam ediyor ama tabii ilaç çeşidi çok ritalin tehlikeli onun dışında seçenek bol metilfenidat vermek zorunda değiller